Jean-Marie Straub (1933.) i Danielé Huillet (1936. – 2006.) stvaralaštvo su započeli sredinom 60-ih adaptacijama priča Heinricha Bölla, a svoj rigorozan i intelektualno stimulativan stil nastavili su osobnim filmskih interpretacijama umjetničkih djela autora poput F. Kafke, M. Duras, D. W. Griffitha, P. Cezzannea… Težili su stvoriti apstraktni slikovni san” zadržavajući pritom senzitivnost i pridajući posebnu pažnju pismu i duhu teksta te odnosu između slike i zvuka. U njihovim je filmovima vidljiva politička nota te povijesna lekcija o prošlim i suvremenim oblicima imperijalizma i militarizma. Film Kronike Anne Magdalene Bach (1968.) kojeg prikazujemo 25. svibnja na Kratkim slikama, istovremeno obiluje klasicizmom i modernizmom karakterističnim za njihovo stvaralaštvo. Naoko glazbena struktura filma temelji se na recitaciji izmišljenih intimnih pisama Anne Magdalene slavnom suprugu. Film je komponiran od slika dokumenata iz Bachova života, prizora mjesta na kojima je svirao te fikcijskom naracijom popraćenom glazbom uživo koja je bila nadređena filmskoj strukturi te time dekonstruirala klasični filmski narativ.